[Epitesz-barkacs] faház "alap"

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Okt. 25., H, 14:09:42 CEST

Ja, az a 6-8 tizenméteres tölgyfa, ami teleszórja makkal a kertet, meg a
diófák... Fú, ezeket nagyon rühellik :))

A nagyobb gond, hogy itt megy le a vonulási út. Azt teledobálom kivágott
fákkal, kikerülik, csinálnak újat. A két szomszédnak erős kerítése van,
úgyhogy ha hasonló erőset építenék, vagy valamelyikünkét kitúrnák, vagy
kénytelenek lennének jó nagyot kerülni, ami azért sem valószínű, mert
itt van az utuknak lefelé folytatása (az alatta lévő telkek sincsenek
bekerítve. Valszeg' úgy lenne a legegészségesebb, ha a szomszéd
kerítésétől egy méterre építenék egy másikat, így tudnának hol
közlekedni, csak az ugye nekem újabb nemkevés költség.

Bear Gryllsnek az az ötlete volt valamelyik részben, hogy készített egy
hurkot, a disznó lába beleakadt, utána ő puszta kézzel, egy késsel
legyőzte az állatot. De még neki sem volt kis kihívás, mondta is hogy
plafonon az adrenalin.

Gábor