[Epitesz-barkacs] faház "alap"

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 25., H, 16:40:43 CEST

vajk fekete wrote:
> ez nem pelenkazas kerdese. a jogszabalyok sokan vannak, es meg az sem
> egyertelmu hogy hol es hogyan ferhetoek hozza.
> az onkormanyzat ertem van, engem kepvisel, az en penzembol. igenis
> lesz szives szepen osszeollozva ideadni a szabalyokat, amiket a
> nevemben hozott arrol, hogy milyen keritest epithetek. es mindenki
> masnak is, aki keritest epitene. ezert van az onkormanyzat!!

ez jó is lenne, de a hatóság mindenütt hatóságosdit szeret játszani. Vagyis ha
nem csinálsz semmit, jó eséllyel békén hagy, ha meg akarod őket foglalkoztatni,
azt nem szeretik. Ha viszont csinálsz valamit, ami szemet szúr neki, igyekeznek
valami szankciót foganatosítani.

Néha érthető, mert ha történik valami, ami az ő ellenőrzési hatókörükbe is
tartozik, netán még felelősséggel is tartoznának. Ezért óvatosak építkezésekkel
kapcsolatban.

Na de egy nádkerítés, fakerítés, drótkerítés? Én úgy érzem, oka van annak, hogy
erről a területről valamikor tavaly vagy még korábban kiszálltak.

Ami érdekes lett volna még: a városkép, de ez már úgyis olyan tarkabarka, hogy
ezen nem tudtak volna segíteni. Korábban engedély kellett a dologhoz, de mégis
kialakult ez a tarkaság a kerítések terén.

Van amúgy az egyik itteni utcában olyan kerítés (iszonyú régóta lehet ott), ami
mögött valami temető vagy más lehet, a magassága megvan 3 méternél is több, van,
ahol kifelé hajlik, anyaga mészkő, jó vastag, és ha az kidől, amikor ott van
valaki, az bele fog halni. Ha arra járok, mindig inkább az úttesten megyek, ez a
fajta halálnem számomra nem szimpatikus.

A hatóság nem nagyon foglalkozik vele!