[Epitesz-barkacs] fahÄ?Ä?z "alap"

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 25., H, 20:11:11 CEST

vajk fekete wrote:
> Ha mesz a stadionoktol a koruton a lagymanyosi fele, jobbra lesznek
> nagy berhazak, amiknek ilyen a fedese. aki nem tudja mit keres, sosem
> veszi eszre.

Ha a házak nagyok (magasak), akkor nem olyan gáz a dolog, mintha családiházas
övezetben terjedne el. Nekem ezek a bádogházak afrikai szegényhelyeket
jutattnának eszembe, főleg, ha még a házak fala is ilyen lenne. Persze ipari
parkokban vagy ipartelepeken csarnoknak elmegy.

Azért akárhogy is, nem kéne törekedni rá, hogy se üvegek, se fémlemezek ne
tükrözzenek görbületek nélkül? Tehát nagy kb sík felületek ne legyenek? A lindab
trapézprofilú lemezeket csinál, aminek van ugye jókora sík részaránya, tehát
nagyon pofán tudja világítani a sokszáz-sokezer m2-nyi tető a gyanútlan autóst,
sőt, repülőst is napsütésben.