[Epitesz-barkacs] forrasztasi kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 26., K, 11:46:32 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.26. 10:35:58 +2h-kor írta:

> Mert akkor így, kiterjedt formájában kellett volna a vevőnek
> hazaszállítania,
> vagy a boltokba kiszállítani, de helyben összeszerelve könnyebb a téma.
> "Lapraszerelve" vetted, nem?

arra már nem emlékszem pontosan, hogy 25 évvel ezelőtt
készreszerelt volt-e, vagy sem, az tényleg "IKEAmintás"
"szereld magad" lehetett a háttérben, azt viszont nem olvastam
leírásban, hogy 5 évenként csiszoljam át a kontaktusokat a csavar
alatt... :-)

> Ha tényleg rézből van, lágyforrasztás is szóba jöhet. De ha a csavarokat
> kitekered, az alattuk lévő részt fémtisztára pucolod, majd visszacsavarozod
> jól
> meghúzva, esetleg valamivel korrózióvéded az illesztési pontokat (szilikon
> trutyi vagy ilyesmi), akkor megint sokáig tök jó lehet.

oké, milyen trutyi lenne jó ilyen feladatra?
(gondolom, hogy grafitos zsír nem lenne jó)

a fénymásoló fekete pora, ami mintha szelénes lenne, belekeverve
egy kis mesterpasztába?