[Epitesz-barkacs] Francia

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 26., K, 18:47:35 CEST

vajk fekete wrote:
> keresni kellene egy hasonlo cucchoz magyar utasitast. emlekszem
> olyanra, hogy a membrant elotte be kell aztatni vagy hasonlo...

Hermetikus csomagolásban kaptam, vizes volt eleve.

Most már működik, csak az a baj vele, hogy elvileg az RO vízhez képest a másik
kijövőnek 4-szer akkora térfogatáramúnak kéne lennie, de ez a szűkítő, amit a
másik ágba raktak, ez fix, nem állítható, és 8-szor akkorát ad.

De számolgattam, ha egy hónapban csinálok 200 liter RO vizet (az biztos, hogy
több, mint ami kell), akkor ez kb 400Ft-ba kerül, nem ez fog romba dönteni. Ha
meg pl elszorítom a csövet, hogy meglegyen a 1:4-es arány, akkor csak kb
200-250-be.

Még pár apróságot meg kell oldani, esztétikaiakat, merre és hogy menjen
ilyen-olyan cső, és kész.

Még nem mértem meg, hogy milyen víz jön belőle, pl a vezetőképessége hogy
aránylik a bolti ioncserélthez, de nem fog elmaradni. Az is lehet, hogy a
membrán előtti csőbe rakok T elágazást, ha esetleg teljesen megfelelne nekem az
aktívszén-szűrő utáni víz jópár dologra. Azt már kifigyeltem, hogy már az se
klóros szagú-ízű.