[Epitesz-barkacs] Francia

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 26., K, 18:57:05 CEST

vajk fekete wrote:

> 10ezer m3-enkent?????

Nem, elkúrtam, literenként. Azt írják, hogy ajánlatos évente.
Hát nemtom, majd meglátom. Főleg, hogy az hogyan cserélendő, mert hogy nem tűnik
sem az előszűrő, sem az aktívszén-szűrő egy bontható darabnak.

Ha viszont úgy veszem, hogy 10m3 ioncserélt kb 670ezer Ft-ba kerül, míg a kb
50m3 csapvíz meg kb 11ezerbe, és ez idejön, a desztvizet meg 60literével szoktam
autóval hozni, és még csak meg se lehet inni, hát asszem nem lesz olyan vészes,
ha párezerért hajlandóak ilyen szűrőket adni. A membrán lehet, hogy drágább
(majd érdklődök a részletek felől), de annak a használatát tudom korlátozni. Pl
ha a teába jó lenne az aktívszén után... :-) Kérdés, hogy az is vízkövesedik-e,
vagy már nem. Mármint az RO előtti víz forralva. Gyanús, hogy igen.