[Epitesz-barkacs] Francia

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 26., K, 19:55:37 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.26. 19:01:09 +2h-kor írta:

> Nem, ez 300 liter/nap, de olcsóbb a fentinél valamiért. És igen, csak 10ezer
> litert bír ki szűrőcsere nélkül, de ez függ attól is, hogy milyen víz jön a
> csapból. Kb 2 év alatt megy át rajta annyi, amennyit használni fogok. De
> majd
> mérem a víz tulajdonságait, és akkor cserélek szűrőket, membránt, ha muszáj.

az én olvasatomban,  előszűrő, aztán egy 20mikronos aztán 5mikronos aztán
1mikronos
és utána esetleg visszasózni

a 20mikronosra írták, hogyha ez van, akkor az 5mikronos már sokkal több
fog bírni, mert csak a 20-ason már előszűrt átmenő maradék terheli az 5-öst
és az 1-es is jobban bírja, ha az 5-össel előtisztított maradékot kell
csak továbbszűrni, mintha minden szemét az 1-esen akadnának föl

viszont a homokszűrőt 50mikronosnak mondják, tehát az sem semmi :-)
az is sokat tud szűrni