[Epitesz-barkacs] homokszuro

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 26., K, 20:37:09 CEST

1,5m magas kb 250-es átmérőjű üvegcsőben már láttam
a BME Vízellátás Csat. tanszékén kb. 1978-ban, de nekem
elég lenne 1m magas, 100-as átmérő is elég  lenne

a Nicron-tól kaptam infot, ami nekem sok lenne
egy rövidebb 100-as darab 10eHUF lenne
ezekből kb 8-10darab meg pláne nem

arra gondoltam, hogy üvegcsíkból előállított
"csőszerű akváriumot" ragasztanék
és 20centinként awa bilincset raknék
összeszorításnak

milyen trutyit lehetne ilyenhez használni?

láttam 6 és 8 szögletű, alacsonyabb, de nagyobb átmérőjűt
akvarista boltban, de az ára lelombozott

*********
Nicrontól kapott info
Nincs minimális darabszám, akár már 1 db-ot is vásárolhat
Fizetési feltétel: készpénz
Árak:
Üveg átfolyásjelzőhöz  NA025    1464+áfa
Üveg átfolyásjelzőhöz  NA032    1614+áfa
Üveg átfolyásjelzőhöz  NA040    2106+áfa
Üveg átfolyásjelzőhöz  NA050    2904+áfa
Üveg átfolyásjelzőhöz  NA065    3534+áfa
Üveg átfolyásjelzőhöz  NA080    4518+áfa
Üveg átfolyásjelzőhöz  NA100    8676+áfa
*********