[Epitesz-barkacs] homokszuro

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 26., K, 22:03:57 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2010.10.26. 21:27:29 +2h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Miért kell ennek átlátszónak lenni? Ez az üveg bilincselése azért
> életszerűtlen valahogy. Ha nincsenek az élek szögben megcsiszolva,
> akkor mindenképp.
>
> Vagy miért mindenhol legyen átlátszó? Én akkor már PVC csőből
> csinálnám, azon ablakok lennének, amit befoltoznék átlátszó hajlítható

mondjuk ekkor a közepén és az aljához közel lenne egy  kis
ablak, hogy látni lehessen a visszamosás esetleges szükségességét

> műanyaggal. Elég sokféle van, már csak olyat kell keresni, ami PVC-hez
> ragasztható valamivel. Oda mehet a bilincs. Ha sokat cseréled a
> homokot, az ablakot karistolja, de a szutykosság mértéke látható
> marad. De még egyszerűbb lehet egy T idomot berakni dugóval, és abból
> bármikor lehet mintát venni.

nekem a "látvány" lenne izgalmas, döntő

> Ez is a füstgázmosó része lenne?

nem ( illetve most az még nem izgatna ennyire )

nyitott tartályos központi fűtés (annak ellenére, hogy a tágulási műanyag)
vasrozsdaiszap (egy danfos keringető a leégése előtt nagyon eltömődött,
illetve most egy vízóra -- mint hőmennyiségméréshez jelforrás --
hajlamos eltömődni, itt visszamosatva pár literrel -- keringetés leállítva,
és a vízóra előtti 3/4-es golyóscsap hirtelen nyitása -- tapasztaltam
a barnás hígított vasiszapot )