[Epitesz-barkacs] Francia

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 26., K, 22:31:14 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Az a gusztustalan hártya a tea tetején? Az elmúlt ezzel? Írtad-e már
> csak elsiklottam felette?

Korábban írtam, mert már főztem teát RO vízből is, meg többszörösen
ioncseréltből, meg csak úgy lágyítottból, ami nem ionmentes, csak nem csinál
vízkövet.

Ez az RO a legjobb, még a csapvízből készólt, annál tök elsötétülő fajta tea is
egész világos lesz, ha ebből készül. Nincs mellékíz, mint ami az ioncseréltnél.
Abban biztos volt más szennyezőanyag, ami okozta a nem oda való ízt, hosszú
távon biztos káros.

Arra vagyok kíváncsi, hogy ha sok-sok teát főzök, akkor elszineződik-e a kanna
vagy nem. Ezt eddig nem tudtam kipróbálni. (Ez olyan teafőző, aminek a tetejébe
bele van pattintva a teatartó szűrő, és én bizony benne is hagyom.)