[Epitesz-barkacs] homokszuro

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Okt. 26., K, 22:43:32 CEST

van atlatszo pvc.

vajk

________________________________
From: Balázs Bámer <bamerbalazs at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Tue, 26 October, 2010 21:27:29
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] homokszuro

Szervusz Mágus!

> arra gondoltam, hogy üvegcsíkból előállított
> "csőszerű akváriumot" ragasztanék
> és 20centinként awa bilincset raknék

Miért kell ennek átlátszónak lenni? Ez az üveg bilincselése azért
életszerűtlen valahogy. Ha nincsenek az élek szögben megcsiszolva,
akkor mindenképp.

Vagy miért mindenhol legyen átlátszó? Én akkor már PVC csőből
csinálnám, azon ablakok lennének, amit befoltoznék átlátszó hajlítható
műanyaggal. Elég sokféle van, már csak olyat kell keresni, ami PVC-hez
ragasztható valamivel. Oda mehet a bilincs. Ha sokat cseréled a
homokot, az ablakot karistolja, de a szutykosság mértéke látható
marad. De még egyszerűbb lehet egy T idomot berakni dugóval, és abból
bármikor lehet mintát venni.

Ez is a füstgázmosó része lenne?

szia: Balázs