[Epitesz-barkacs] forrasztasi kerdes

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2010. Okt. 27., Sze, 14:41:52 CEST

> Nem lehet, hogy ebben vas is van? Minth a mágnesezhető lenne, de nem
> tudom, csak mintha olvastam volna. Igazán kipróbálhatnám, mert van
> itthon ilyesmi.

Van ilyen is, olyan is. Régen, amikor közelről láttam ilyeneket, akkor
tudtam meg, hogy a mágnesesség azért kell, mert a mágneses rúdra tapadó
vaspor amolyan "bársonyos" felületet ad és az keni a szelénhengerre a
tonert. Volt olyan másoló, amibe külön volt vaspor és nem mágneses toner.
Aztán később láttam, hogy más típusnál összerakják egybe, gondolom
egyszerűbb így az egész.

Most, hogy belegondolok, az is egy érdekes projekt lehet: úgy felmágnesezni
egy rudat, hogy a teljes felületén egyenletesen rakódjon le a vaspor.

Palasik Sándor