[Epitesz-barkacs] ekszijas villanymotor

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Okt. 28., Cs, 09:22:49 CEST

>és van egy ismeretlen fordulatszámú mosógépürítő
>szivattyú ( a cocilista  Eurika ) ami 140Wattot zabálva
>csak 1,5m -re tud emelni ( pedig pl. egy normális
>szivattyú már 46Wattal 3métert is tud emelni
>-- a noname kínai szarok is -- )

ne szídd... annyira nem rossz (bár én sem rajongok az orosz csodákért).
a nyugati mosógép ürítők sem tudnak többet, mert nem arra lettek gyártva.
ami meg tud ennél magasabb víznyomást az nem tud ekkora vízmennyiséget.

én sokáig használtam evrika szivattyút fröccs géphez a hűtéshez és a
folyamatos üzemet is jól bírta.

de 1 évig ment az udvaron is egy ilyen aztán egyszer a hűtőventije hozzért a
házhoz, így nem tudott forogni senki nem vette észre és leégett.

de szerencsére van még 3 db-om, mert egy időben a bolhapiacokon 300 ft körül
árulgatták és mindig megvettem ha láttam.

egyébként ha sorba kötöd egy búvárszivattyúval akkor egész jól megnöveli a
vízhozamot

zsolt