[Epitesz-barkacs] mosogepmotor kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 28., Cs, 11:53:10 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.28. 08:34:24 +2h-kor írta:

> Itt viszont nem ilyen lehet ez a motor, hanem csak ügyes emberek kitalálták,
> hogy egy kétfeszre készült 3f motort hogy lehet egyfázisra használni. Az
> IMI-nél  erre tuti voltak jó szakemberek.

> Remélem, sikerül, mert hogy igen kis ohmok lesznek ott.

egy digi ohmmérő 200ohmos állásában 1,1 - 1,2 ohm
között ugrált rövidrezárt drónál

a relé felől jövő drótokat lerángattam, és a pirossal
jelzett tekercsek között ekkorákat mértem, a nulla
(bal felső sarokban) tényleg nulla volt

a mellékelt rajz szerint átkötöttem a 220Voltot,
meg a relé helyett egy nyomógombot kötöttem be,

indításnál búgott, nyomógombi egy pillanatra, és
máris pörgött, mint állat

tehát életre kelt :-)  a fogyimérő búgás idejében nullát mutatott,
pörgés idején  118 - 120W-ot, és 5 perc múlva is hideg maradt a motor

ha ez így rendesen megy, a relét már be fogom tudni kötni :-)