[Epitesz-barkacs] ekszijas villanymotor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 28., Cs, 13:41:13 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> no, emiatt tennék én is rá valami forgásdetektor jeladót :-(

Előbb mérd meg, hogy az árama hogy változik, ha lefogod. Ha van jelentős
növekedés, akkor lehet rá keresni olyan kismegszakítót, ami leold a túláramtól.

Ha nem változik az áram, akkor más megoldás kell tényleg. Legegyszerűbb ekkor
sem a forgásdetektor, hanem egy hőérzékelő, elsőre bimetallos kapcsoló. Ha elég
nagyra sikerül a hiszterézise, nem kapcsolja vissza.