[Epitesz-barkacs] programozhato termosztat

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Okt. 29., P, 00:06:34 CEST

Most vettem a Lidiben olyat, amit a radiátorra kell rakni.
Léptetőmotorral állítja be az átfolyást a megadott hőmérséklet/program
szerint. Hogy milyen összetett programozást tud, azt még nem ismerem,
nem próbáltam ki.

A lakástermosztátot magam készítettem, ha tudsz programozni, szerintem
érdemes megcsinálni saját ízlésed szerint.

Gábor