[Epitesz-barkacs] programozhato termosztat

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Okt. 29., P, 08:36:40 CEST

Hali!

Honeywell CM67 van nekem (azóta azt hiszem újabb típust gyártanak már).
Nem a legolcsóbb, de nagyon jó. Nem sima hiszterézises, ki-be, hanem rá-rá
fűt, így sokkal jobb a komfortérzet, mert nem leng a hőmérséklet a ki és a
bekapcsolási értékek között. Naponta 6 hőmérsékletmódosítás lehet, mindenhol
tetszőleges hőmérsékletre (tehát nem csak két érték között, mint a legtöbb
egyszerűbbnél). Így be tudom állítani, hogy reggel felkeléshez melegebb
legyen, mint este, és éjjel még hidegebb lehet. Minden napra külön program
választható. Ja, és tudja a téli-nyári időszámítást, iletve elég sok
különböző paramétere állítható különböző fűtési módokhoz.

Szabolcs