[Epitesz-barkacs] programozhato termosztat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 29., P, 10:21:44 CEST

vajk fekete wrote:
> a felfokos kijelzes is olyan, hogy ranezel es a testhodtol felmegy.

Na neee! A cuccnak az előlapja vagy hogy nevezzem, szóval ami előlről látszik,
nagyobb, mint a hátsó része, amivel a falra csatlakozik. Tehát van egy kis vájú
minimum ott, ahol az érzékelő van. Oda az előtte álló személy nem sugároz rá,
körbeveszi a kis érzékelőt a fal és a ketyere oldala-eleje.

Én legalábbis még sosem vettem észre, hogy megmoccant volna attól, hogy néztem,
matattam.