[Epitesz-barkacs] programozhato termosztat

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Okt. 29., P, 16:57:31 CEST

es mit csinal a kazan, ha osszesen 2db 50 meter hosszu, belul jo esetben 16mm
slagon kell attolnia a vizet? raadasul 40 fok eloremenovel?

a vekony cso miatt nem lesz tul nagy a terfogataram, de meg a kis aram mellett
sem hul 30 ala a visszatero. par liter/perc 10 fok deltaT meg 2-3kW, annyira
kicsit meg nem tud futeni.

vajk