[Epitesz-barkacs] programozhato termosztat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 29., P, 18:38:41 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Nem értem aggodalmadat.
> Nálam szépen megy a szobánkénti szabályzás, az osztó-gyűjtőn levő
> thermomotorokal.
> Ez egy vegyes padló-falfűtés rendszer.
> Vannak persze örökkön nyitott ágak, fürdőben, előszobában.

Mindkettőtökhöz:
Ezek - főleg Szepygabé - olyan piszkosul szigetelt házak, hogy az ember azt
gondolná, hogy ha nyitva marad egy ajtó, az a két helyiség, amit ez összenyit,
már nem is lehetnek eltérő hőmérsékletűek.

Ezek szerint bitang külső szigetelés ide vagy oda, jelentős eltérés lehet bent a
helyiségek hőfoka között? Gondolom a válaszfalak jószerivel csak jelképesek,
mittudomén 10-es hőszigeteletlen.