[Epitesz-barkacs] programozhato termosztat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 30., Szo, 06:06:13 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> De, úgy működik.
> A radiátorok ugyan fal- és padlófűtési körök, de csináltam egy egész
> primitív áramkört - relékből - ami bármelyik termosztát jelzésére
> indítja a kazánt is.

Vannak az egyes termosztátokhoz tartozó külön fűtőkörök külön szivattyúkkal?
Tehát ha az egyik házrészben valaki melegebbet akar, azt megkaphatja úgy, hogy a
többi házrészben nem kell a másiknak arra ébrednie, hogy folyik róla a víz?
(Lehetnek ilyen időszakok, pl ha valaki lázas, vagy csak egyszerűen nőből van.
:-) )