[Epitesz-barkacs] Menetes Szar Toldo M8?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 30., Szo, 11:09:02 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> húúú, ha nekem kell egy barkácsoláshoz 12db M8-as anya,
> akkor vinnem kell magammal egy csavart, és ott a boltban mind a 12
> anyát próbálgatni, hogy fel fog-e tekeredni?

Az anyákat nem tudják mángorolni, csak a csavarokat, szóval nem kell csavart
vinned. De anyát sem, ha csavart vásárolsz, mert igen-igen ritkán akad ilyesmi,
amit írtam. Én általában 2...20 kiló csavarfélét veszek egyszerre, így fordul
elő, hogy találok ilyeneket.

Csak azért írtam róla, hogy rámutassak, hogy mángorlással készülnek a csavarok,
menetes szárak. Esztergálással is lehet több bekezdésű meg nulla bekezdésű
csavart csinálni, de elég macerás átállni, véletlenül nem sikerülhet.