[Epitesz-barkacs] halogen ízzo + lencse

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 30., Szo, 23:02:33 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.30. 22:33:37 +2h-kor írta:

> Ez abszolút nem szokás, és nem fogsz vele igazán sokra menni.
> Gonosz leszek: meg kell tanulni rendesen hegeszteni.
> A 9-es üveg olyan lájtos, hogy majdnem kevés.
>
> Használj rutilos elektródát, az könnyen ívet fog, ha már egyszer húztál vele
> ívet, és fog az menni.

egész életembem ER-23 -ast használtam, és állítólag az a rutilos

> Másik megoldás is van, de lehet, hogy drágább: vannak olyan hegesztőüvegek
> (én
> még nem használtam), amin át lehet látni, ha nincs ív, és ahogy megjön az
> ív,
> magától besötétül azonnal.

na, erre hamarabb áldoznék

> Szerintem ez a lámpás módszer, főleg ilyen kis lámpácskával nem fog
> sikerülni,
> és igen macerás, mert ugye mindig máshol kell hegeszteni, és hamar eleged
> lesz
> abból, hogy állandóan állítgasd a lámpát.

lehet, hogy akkor a köszörűhöz fixen felszerelném,

ma szép napos idő volt, úgy helyeztem el a köszörűt, és olyan módon álltam
hozzá,
hogy a tűző nap világította, és szépen láttam.

viszont már a köszörűnél (most a 3mm-es retesznél) lassan már nagyítót is
kellene felszerelnem :-(