[Epitesz-barkacs] 6203 2Z

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 1., Sze, 07:59:36 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.09.01. 06:53:55 +2h-kor írta:

> Ha az utolsó oszlop az ár, és nem többtízezer darabra van szükséged,
> a 360.- Ft-os SKF ellenében nem keresgélnék kínait

Kiskunlacházáról kellene felhozatni, vagy lemenni érte
(egy felszámolásokból felvásárló cégnél)

akkor az egyéb csapágyvásárlásokat is érdemes lesz
egy kanyarban beszerezni. (az 1 csapágyra jutó futárdíj)
---------

közben olvasgatva a neten, pl. az indesit mosógépé is ilyen
és most hajnalban ugrott be az emlékkép, hogy egy
Trabi-Wartburg-Lada boltban vásároltam ilyet sok évvel ezelőtt,
valami generátorba való csapágyként, egy kerékpár utánfutó
barkácsoláshoz

lehet, hogy 1 órán belül megoldódik a csabágygondom, mert
az Eurika mosógép bontásakor is mintha ilyesmit láttam volna,
csak fel kell forgatnom a lomtáramat :-)