[Epitesz-barkacs] 6203 2Z

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 1., Sze, 09:17:15 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Kiskunlacházáról kellene felhozatni, vagy lemenni érte
> (egy felszámolásokból felvásárló cégnél)
>
> akkor az egyéb csapágyvásárlásokat is érdemes lesz
> egy kanyarban beszerezni. (az 1 csapágyra jutó futárdíj)

Azért be kell látni, hogy az ember a háztartásához nem vásárol lépten-nyomon
csapágyakat. A legutóbbi időkben csak két célból kellett, egy ventillátorhoz
(azt inkább kipucoltam, bár inkább cseréltem volna), és a porszívóhoz. A
porszívóhoz volt választék a boltban, a drágábbat választottam, mert a
szétszedés-összerakás volt a nagy meló.