[Epitesz-barkacs] fagyasztó szekrény fogyasztás

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Sze. 1., Sze, 10:26:25 CEST

>Most nekem volt 3 nap, amíg távol voltunk,
>ezalatt 10kWh-t evett magában a lakás. Ez 1
>hûtõ, 1 fagyasztó, 1 akvárium. Mostmár kiváncsi
>vagyok, ebbõl mennyi a fagyasztó, ami szintén kb. 20 éves Lehel.

Jo neked, nalunk 4 kWh fogy naponta, ha nem
vagyunk itthon. Ez egy 1-2 eves huto, es egy regi
Lehel fagyaszto fogyasztasa. Ezeken kivul minden
keszenleti kihuzva, kikapcsolva, kiveve egy
kapcsoloorat es egy 9 W-os fenycsovet, ami napi 4 orat van bekapcsolva.
Fogyasztasmero egesz hulye erteket mutat a
hutokre, nem tudom megmerni csak a villanyoraval lehetne.
Ertem en, hogy draga lesz az a bableves, amit
kiveszek a fagyasztobol, de olyat nem lehet venni sehol mashol semennyiert.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu