[Epitesz-barkacs] fagyasztó szekrény fogyasztás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Sze. 1., Sze, 11:11:04 CEST

Nekem pl. azzal van tele a fagyó, hogy ha megyek Metroba, veszek
tizenkiló húst, ha akciós a Lidiben a fagyasztott mexikói vagy francia
zöldség, abból is egy talicskával, kolbászt , sajtot is egyszerre több
kilót szoktam venni. Ha apránként venném itt valami közeli közértben,
legalább másfélszeres árat fizetnék, és a minőség még nagyobb probléma
lenne (lejárati idő, összetétel többnyire ismeretlen a kis közértekben)

Gábor