[Epitesz-barkacs] tengely erohatas

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2010. Sze. 1., Sze, 16:41:20 CEST

Ahhoz meg ki kell herelni az eredeti motorban (feltehetoen) meglevo magneses
feket, amit a forgoresz rant magahoz amikor aram ala kerul a motor. Errol
jut eszembe: amikor ki kellett tisztitsam fent nevezett villamos forgogepet
az evek soran berakodott maradvanyoktol, akkor szembesultem 2 addig szamomra
ismeretlen dologgal. Az egyik ez a bizonyos automata magneses fek, ez
vilagos es pofonecceru, hogyan es miert mukodik. De ez egy olyan egyfazisu
aszinkron gep aminek nem van kondenzatora!! Akkor meg viszont hogyan indul
el? Es miert mindig a megfelelo iranyba? Az alloresz ranezesre kisse
aszimmetrikus, ugy ertem a res a forgoresz korul nem mindenutt egyforma, de
gondolom nem ez a trukk. Akkor meg mi?

Jano

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)