[Epitesz-barkacs] hoallo zomancfestek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 1., Sze, 17:43:38 CEST

Hofferek Attila wrote:

> De színes kéne, hogy ne a téglaszín vagy cserépszín látszódjon ki. Egy
> kb egyforintos vagy inkább egyhúsz nagyságú lepattanásról van szó.

Persze nem tudom, milyen színű a cserépkályha, én arra a méz-színre gondoltam,
amit a parkettlak elég jól utánoz.

Bármilyen olyan festék, ami kétkomponensű, az jó eséllyel bírja azt a hőt. A
többi is, csak lehet, hogy ragadóssá válik, vagy elszíneződik.

Van egyébként flakonos olyan festék többféle színben is talán, ami többszáz
fokot is kibír. Sőt, ki is kell talán égetni, hogy jó legyen.

Aztán a kádfestékek is szóba jöhetnek, ha egyszer valami zománcfélét akar
helyettesíteni. Meglepne, ha nem lenne erre a célra elég hőálló.

Milyen színről van amúgy szó?