[Epitesz-barkacs] fagyasztó szekrény fogyasztás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 1., Sze, 17:57:15 CEST

vajk fekete wrote:
> amikor a Fa Nandorek eloszor elindultak foldet kerulni, vittek egy
> az elso alkalommal, hogy tobb mint egy honapig nem kotottek ki, es
> minden nap a konzerveket ettek, total kikeszult a gyomruk, meg
> mindenfele mergezes jellegu problemaik lettek attol, hogy szinte
> kizarolag konzervet ettek.

Pedig azt hittem, hogy azt mondod el, hogy direkt nekik csináltak jó,
adalékmentes konzerveket.

Szerintem lehetséges a dolog, mert a technológia megvan. A befőtt is elrakható
úgy, ahogy sikerült megfőzni, erről már meséltem, mikrózással. (Egy ideje nem
csináljuk, mert tönkrement a barackfa.)

Ez az eset, amit leírtál, jól mutatja, hogy valami szarral kibélelik azt a
szerencsétlen ételt. Én mitagadás, büntetném. :-)