[Epitesz-barkacs] fagyasztĂł szekrĂŠny fogyasztĂĄs

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 1., Sze, 19:19:09 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.09.01. 15:43:51 +2h-kor írta:

> Mihez?
> Épp ma ebédeltem egy darab bõrös császárt, amit 80 fokon "sütöttem",
> és még a bõre is vaj puha volt.

pl. üveges sertéspörkölt, vagy fémkonzervben levõ húsanyaghoz
konzervgyári szakkönyv alapján én is kipróbáltam
(a kukta szelepsúlyát 2szeresére növelve a 112celsiusból 125celsius lesz
)

> Ennyi van egy kuktában.

igen, így zöldbab vegyszer nélkül is eláll,
a háztartási max. 100celsius mellett vegyszer is kell

igen,   1,6bar és 112celsius
125celsiusra feltornászva 3,2bar