[Epitesz-barkacs] tengely erohatas

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Sze. 1., Sze, 20:02:42 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 1 Sep 2010  19:23 levelében:

> egy centrifugamotor is lehetne helyette, a 2800-as fordulat meglenne, csak
> a 120Wattot találnám rá kevésnek
Mondjuk ezt nem értem. Mindegy mekkora a rászerelendő motor, a régi
csak fölös súly és forgó tömeg.

Nagyjából 1 lovas motort célozz meg, ha használni is akarod.
Az első fűnyírómat - 30+ éve - én is magam barkácsoltam össze. Akkor
még gyárban dolgoztam, ahol rendelkezésemre állt az "ipari háttér".
Az alapja egy régi padlókefélő gép volt. Csak kerekekre kellett
tennem, és a kefét késre cserélnem. Talán 350 W volt, de alig
lehetett használni, folyton lefulladt. Csak angol pázsitra lett volna
jó, amit hetenként kétszer nyírnak :-)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu