[Epitesz-barkacs] tengely erohatas

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Sze. 2., Cs, 08:54:20 CEST

Hali!

Most kísérletképpen felnéztem a vaterára, tele van pár ezer forintért
elektromos fűnyírókkal. Szerintem annyit el fogsz itt barkácsolni, menetes
szár, esztergályos, mittomén, lesz belőle valami tákolmány, ami jobb esetben
csak a lábujjadat viszi le, rosszabb esetben a szomszéd fejét (ugye volt már
pár ilyen eset).

Ha ez egy fűnyíró traktor lenne félmilláért, akko rmegérteném, hogy
sportolsz vele, de szerintem minden tekintetben egyszerűbb venni egy
használt (még az is lehet, hoy nem sokkal drágábban van új)  gépet, vagy
csak használt motort és átszerelni.

Legalább is nekem ez a véleményem.

Szabolcs