[Epitesz-barkacs] fagyasztó szekrény fogyasztás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 2., Cs, 19:10:15 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Én forró vizzel töltött spricelleővel szoktam olvasztani, a jégréteg
> alá kell nyomni a vizet és egyben leválik a jég.

Hát ha olyan a hűtő!
Nekem van egy jó régi hűtőm, ami kissé ki van belezve, tehát a felső, mélyhűtő
rész nincs beburkolva, csak alá raktam egy lemezt. Így a felső, zártszelvény
alakú mélyhűtő teljes egészében beburkolja magát jéggel. Nincs sehol mód arra,
hogy alá lehessen nyúlni. Ha meg mégis leválna a jég, nem jönne ki. Csak
elolvasztani lehet.