[Epitesz-barkacs] beszerelheto gazfozolap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 2., Cs, 22:24:39 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> szóval a gázfőzőlapon sikerült már 3 főzőedényt leborítani az
> asztallalpra, mert olyan hülye alakzatú az öntöttvas (nem tudom minek
> nevezhető) edénytartó,  hogy a 23cm-es lábas is elbillen a 2 láng
> között
>
> van egy 35cm-es fazék, annak az asztal fölé kinyúló oldalát  meg egy
> léccel tudom csak alátámasztani az asztal lapja felett
>
> van ennél szebb, jobb, ügyesebb megoldás? ( biztos, hogy van )

Indukciós rezsó. Ma már kapható kettős is kb egy tizesért, ha jól emléxem. Aztán
lehet, hogy akció volt csak. Hagyományos vas fazekakra kiváló. Nem túl vékony
rozsdamentesekre is jó, és ma már egy halom modernebb edényt eleve olyanra
csinálnak, még alu teflonosakat is, hogy vigye. Csak a tiszta alu nem jó, meg a
túl vékony rozsdamentes.

Az is marha jó, hogy nem jön hő az edény alól oldalirányban. Tehát ha odarakok
pl egy ruhadarabot, az tutira nem gyullad meg. Nem lesz forró a fakanál nyele,
ha az edényben hagyom. Lekapcsolva azonnal megszűnik a hőforrás, csak az edény
hőtároló képességétől függ az utánmelegítés. Pl ha hagyományos zománcos edényt
használok, és víz forr benne, kikapcsoláskor azonnal eláll, mert olyan kicsi az
edény hőkapacitása.

Amikor megvettem, rajtafelejtettem az aljára meg az oldalára ragasztott papír
matricákat. Semmi bajuk nem lett, pedig már sok vizet felforraltam benne.

Az indukciós főzőlapok felülete nagyon jól takarítható - amellett, hogy semmi
nem ég rá, hiszen ő maga nem melegszik mástól, mint az edénytől.