[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 3., P, 05:59:54 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.02. 23:34:43 +2h-kor írta:

> [...]

és ilyenkor a depressziós konyhai elszívó a gázos fűtőberendezés kéményén
keresztül visszaszippantja a füstgázt is, sor átlagember  halt meg emiatt,
mert csak részben ( és nem egészben ) számolva 100ezreket költött
de csak a légtömör ajtóra, és közben megmaradt a kémény, megmaradt a
B kategóriás gáz vízmelegítő....

pl. egy nem csatornázott utcában meg a fürdővizet wc leöntésére is használják

:-)