[Epitesz-barkacs] beszerelheto gazfozolap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 3., P, 09:26:53 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Akciótól függően az egylapos 7-8 eFt körül már megvehető.
> A maga 1,8-2 kW teljesítményével pont úgy fűt, mint egy átlagos
> gázégő 3,5 kW-tal, amiből egy csomó elmegy az edény fala mellett.

Valahogy így. Vajkkal csináltunk mérést kölcsönösen, ilyesmi jött ki.

> AZ edények ellenőrzéséhez bármilyen mágnes megfelel. Amelyikre
> rácuppan, azt viszi az indukciós.

Ez nem pontos. Vannak olyan edények, amiket visz, pedig nem mágnesezhetők. Pl az
én teafőzőm ilyen. A másik teafőzőt nem viszi, kicsit vékonyabb a fala a
kelleténél.

Csináltam egy halom kísérletet. Pl az alumíniumot is viszi, ha elég vékony.
Alufólia majdnem megolvadt 1 másodperc alatt. Szóval az a lényeg, hogy a kb
25kHz-es kiszórt mágnestérből képes legyen energiát felvenni valami örvényáramú
módon a cucc.