[Epitesz-barkacs] d-ég indirekt tároló

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 3., P, 12:37:34 CEST

SirLeslie wrote:

> Fókuszpontra még nincsen konkrét elképzelésem, de láttam már pár
> megoldást a neten - javaslatokat szívesen olvasnék ;-)

Akkor a tippem nem jött be. De még bejöhet! :)

Simán melegvíz előállítására nem érdemes ilyen cuccot csinálni, ahhoz natúr
napkollektor megfelel. Ez arra való, hogy sokkal forróbb valamit állítson elő az
emberfijja.

Mekkora a fókusztávolság kb?

Na jó, a videóból látom a lényeget, kb egy néhány centis napkorongot tud
vetíteni.

Kéne oda egy kvarcüvegedény mögött lévő edény, a kettő között vákuum, és így
melengetni valamit, ami nagyon forró is tud így lenni.