[Epitesz-barkacs] indirekt spiral

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 3., P, 16:30:31 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a spirál vascsőbe nem merném beleengedni a klimaszaftot

Azért írtam, hogy kis átalakítással. Már nyilván ki van alakítva, hogy hol mehet
be a cső, csak azt kell kicserélni rézre.

> a levegő-víz hőcserélő már fizikailag létezik, csak klímaszaftszagok
> miatt ( kísérletek miatt  ) lakáson kívülre kell átszerveznem a
> dolgokat

Klímaszaftszagok? Azok nincsenek! Ha vannak, az gyakori utántöltést jelent, nem
egészséges anyagilag.

De én nem levegő-víz hőcserélőre, hanem levegő-víz hőszivattyúra gondoltam,
tehát van a tartályod, abba belerakod a megvásárolt rézcsőből készült rugót,
átvezeted rajta a klímaszaftot, mielőtt a beltéribe ér, onnan vissza a
kültérihez, és lehet is fűteni, csak a tartály vizét kell bekötni a meglévő
fűtési rendszerbe.