[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Sze. 3., P, 16:54:59 CEST

Szervusz HJózsi!

> Nem olyan egyszerű az, a passzív házhoz még egy halom plusz követelmény

Nyilván. De ha nem sikerül is teljesen passzívra, és kell bele 0 fok
alatt 1 kW, akkor sem dől össze a világ (-:

> társul. Asszem itt is leírta valaki részletesen, talán Vajk, nem tudom.
> Benne van a tájolás, a benapozás évszakfüggése, a szellőző rendszer, a

Új ház tervezéséről van szó, első kettő sikerülhet. Tudom, van olyan
telek, ahol semmiképp se mehet, de mivel a régi helyett úgyis jó lenne
újat parcellázni az elöntés miatt, lehetne jó helyet keresni.

> nyílás-zárók tulajdonságai és a jóég tudja, mi még. Kis turbózással még

Valószínűleg nagyon sok múlik a beépítés minőségén is, itt nagyon
fontos lehet naprakész szakembergárda.

> Nem is tudom, mitől kellett annak valaha is olyan drágának lennie.

Mert nem volt verseny, gazdagokat le lehetett húzni. Én már látom,
hogy a mi üvegeink is szép lassan ki lesznek cserélve, a régiek mennek
majd a műhelyre. Sajnos a vásárláskor kevés és drága volt még a
háromrétegű, meg annak az ütemnek a végére így is nullára jöttünk ki.
A fő gond viszont, hogy nem parapetfűtés van, így az itt már ismert
párásodás... első lépés még a szellőzés lesz.

szia: Balázs