[Epitesz-barkacs] indirekt spiral

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 3., P, 17:20:39 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.03. 16:30:31 +2h-kor írta:

> De én nem levegő-víz hőcserélőre, hanem levegő-víz hőszivattyúra gondoltam,
> tehát van a tartályod, abba belerakod a megvásárolt rézcsőből készült rugót,

ez is megvan, 200literes tartály, van benne rézcső is, stb.

a  800W-os klímával elő is állítódik a 2,6kW meleg,
" mindössze "  a 30nap x 24óra x  0,8kW x 50 Ft/kWh
( nagyobb hidegben 1 szobához, közepesen hideg időben a fél vagy egész
házhoz ) összeszorozva 30eHUF. ( 30*24*50* 0,8 = 28.800 )

nyilvánvaló, ha ezt a kényelmet ki tudom gazdálkodni, akkor jó

de ha nem tudom kigazdálkodni (pl. nincs olyan munkám, vagy beteg vagyok,
vagy egyszerűen nincs) akkor fahulladék vagy újságpapírral fűtés, stb
is szóba jön alternatívaként