[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 3., P, 22:00:56 CEST

vajk fekete wrote:
> a 3retegu ablak attol volt draga, hogy nehez es vastag az uveg, es
> nem fer a standard 68mm-es profilba. az ablakokat meg
> celszerszamokkal gyartjak (fabol is, meg alubol is meg muanyagbol
> is), es aki felszerszamozott a 68mm-re, az nem tud 3r uveggel ablakot
> gyartani. a 88-as profilhoz felszerszamozni meg megegyszer akkora
> koltseg, es tuti nem tud vele annyit termelni es eladni mint a
> 68-assal.

Nem igazán tudom, mi az a 68-as meg 88-as.
Miért kellene vastagabb üveg a 3 rétegűbe, mint a 2 rétegűbe?
Egyáltalán, miért kell vastag üveg bármelyikbe? Persze ma már nem nagyon szokás
3mm-es üvegeket használni, asszem 4mm a szokás, de nem tudom, miért. Talán a két
szélső okés, mert ugye annál fogva kell az egészet megragadni, és nehogy
benyomják.