[Epitesz-barkacs] tekercs es forgoresz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 4., Szo, 21:54:31 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.09.04. 21:01:07 +2h-kor írta:

> Szerintem max a forgasiranya lesz az eredeti forditottja.
>
> Ennyire szimmetrikus a forgoresz?

az állórésze látszott szimmetrikusnak, pontosabban:

a fűnyírókés felől szemből nézve az állórésze
könnyen megfordítható, azaz a forgórész összesen 2 szál drótja
akár felém is lehet, akár a másik  is vége felé is

a rajzon a piros jelöli a tekercs egyik végéből kiálló drótokat

melyik irány lenne a jobb?   most a baloldali rajzrészlet szerinti,
a távolabbi végén jön ki a drót, búg, de nem forog és kézzel
sem tudom "átbillenteni".