[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 4., Szo, 22:02:44 CEST

a stafni szelessege, amibol a tok van, 68mm vagy 88mm.

a standard ketretegu uveg 4-16-4, osszesen 24mm vastag. a haromretegu az
4-12-4-12-4 vagy hasonlo, minimum 36mm vastag. nincs hely a regi profilban neki.

a sok hulye horony meg nut meg minden, ami az ablaktok meg szarny oldalan van,
az nem egyenkent keszul, hanem egy millios celszerszam csinalja. annyira
szabvany, hogy mas gyarto tokjaba passzol a masik szarnya. ebbol a
celszerszambol kellene a gyartonak egy masodik (szarul kihasznalva), hogy tudjon
3retegu ablakot gyartani.

a muanyag meg alu extrudalt profiloknal detto, a szerszam amivel a profilt
gyartjak baromi draga.

vajk