[Epitesz-barkacs] hutoszekreny fogyi 1

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 5., V, 06:48:50 CEST

van egy öreg, 26éves Csinár hűtőszekrény,

a gyári felírás szerint 170Wattos a motorja,
a Lidlisben vett mérő 140W-ot mutat

24óra alatt ( külső térben, csak az eső nem esik rá )
0,78 kWh -t halmozott, (nappal +16 éjjel +7 fok volt)

visszaszámolva 5,57 órányit ment a motorja 24óra alatt
( a 2csillagos mélyhűtő alatti tálca kivéve, az összes hideg
így az aljáig hűti, kb +1 ill. nulla fokig  ) és a fagyasztórészben
is fagyaszt
( volt ennek egy "testvére" is, azt szétszedtem, 5cm sárga
kőzetgyapot volt a hőszigetelése

valahol olvastam a neten, hogy a hússzállító hűtőkasznis
teherautókon is  4 - 5 cm a hőszigetelés, és talán a
lakókocsikon sem vastagabb a hőszigetelés )