[Epitesz-barkacs] tekercs es forgoresz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 5., V, 11:55:52 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2010.09.05. 11:07:49 +2h-kor írta:

> i) raknám be a műanyag házba, hát a kilógó tengelynek
>    nem abból a csapágyházból kellene kijönnie
> j) szétkapom, megfordítom a csapágyházakat, de a  delejes drót
>    a kilógó tengelyvégnél  kandikál ki, mint  a  h) ponton, hurráááá,
>   pöccre indul,  de a forgásirány nem a késnek megfelelő :-(
>
> most vagyok ezen a ponton, most megyek ki újra szétkapni

k) műanyagházból kiemel, szétkapom, tekercset megfordítom
(a delejes drótot már nem a kikandikáló irányban, hanem a feneke
irányában hoztam ki) összerak, most már jó a forgásirány is,
örül, örül, örül....

aztán azon gondkodok, hogy egy sima aszinkronban hogyan tud
a forgásirány megváltozni?  (mert a forgórészben levő beleöntött
aluminium nem forgattam meg)