[Epitesz-barkacs] energiatakarekos ego kapcsolasi szama?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 6., H, 07:38:05 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.09.06. 07:10:55 +2h-kor írta:

> Tudod, mióta keresek 4-5000 K-s kompakt fénycsövet?
> Fényképezéshez is az lenne jó.
> Sehol se talátam, az Osramnak még a katalógusában se. :-(

és ezt a mi falunkban az egyik villanyászboltban kaptam, tehát
számomra kerékpárral elérhető helyen,

pestimre "városközpont" (vasúti átjáró a Nemes utca elején)
a vasúti sinek és a posta közötti szakaszon, a posta előtti
utcasarkon levő bolt

ha már említetted a fényképezést, ki is próbálom fényképezéshez is