[Epitesz-barkacs] energiatakarekos ego kapcsolasi szama?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 08:32:50 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Pontosan! A sárgás, meleg árnyalat otthonos hangulatot kelt, kisebb a
> vevők ellenállása a csereével szemben.
> Odahaza én se szívesen használnám a 6000 Kelvineseket.

Ez rendben van, de a két szám között azért létezik még pár, és nem igazán értem,
hogy miért nincs nagyobb választék, minimum egy fokozat, pl ez a 4200K-s a
mindenféle kisebb-nagyobb, foglalatba tekerhető lámpák között.

Azt tudom, hogy vannak országonkénti divatok. Pl volt dolgom a Tungsrammal
autólámpák (xenon) témájában, onnan tudom, hogy azok a nagyon kék lámpák
Japánban nagyon kelendőek. Vagyis az oda menő ilyen lámpák tölteteit eszerint
gyártják.

Lehet, hogy van olyan ország, ahol a 4200K a divat, oda azt szállítják?