[Epitesz-barkacs] energiatakarekos ego kapcsolasi szama?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 6., H, 09:16:55 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.09.06. 08:40:03 +2h-kor írta:

> Én se értem.
> A marketingesek eldöntötték, hogy Európában ez a divat.
> Interneten is csak aranyáron és nehezen lehet találni 4-5000 kelvines
> kompaktokat, a fotós felszerelések között :-(

neutral white (NW): 4200 K

a vakuk 5600K környékén vannak

daylight white (DL): 6500 K

ez 1100HUF környéke
CONLIGHT Kompakt fénycső CON GU10 9W 4200 K° nappali fehér ...
akvaristák  világában ilyen fénycsőkombinációk vannak
pl egy 200 literes akvárium kevert fénye

1db Philips Aquarelle 30w-os 10.000K-es cso
1db Osram Fluora 30W-os x K-es növényes cso
1db Hagen Sun-glo 30W-os 4200 K-es, napfény cso

igaz, hogy ezekhez hivatalosan nincs kompaktos tesvérkéik

de egy kompaktos fejből 4szál drót kijöhet, és rákötöd
a fénycsőre, oszt'jolvan

az európai marketingesek meg menjenek a fenébe