[Epitesz-barkacs] funyirokes elezese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 09:17:51 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Próbálj ki egy élszalagos kést! :)

Nem tudom, mi az. Vagy valami vicc, amit természetese megint nem értek?

Az különben tényleg jó lenne, ha valami keretesfűrész-alakú holmi lenne, amiben
csak egy keskeny penge van, de inkább sajtvágásra válna be.

Még van egy olyan ötletem, amit valami gagyi késen kipróbálok (ez sajthoz jutott
eszembe), hogy karácsonyfa alakúra köszörülöm (az ábra szerint), ezzel el
lehetne érni, hogy csak csíkok mentén érintkezik a vágott holmi felületével, így
nem tapad (főleg a sajthoz).
(Persze több, és nem ilyen durva lépcső kellene, mint ami a rajzon van.)

Ilyesmi kést ugye nem lehet kapni?

A non-text attachment was scrubbed...
Name: karacsonyfakes.gif
Type: image/gif